2013. április 16., kedd

and I'm fallen through the air. I used to live out on the moon, but now I am back here down on earth

fordulóponthoz érkeztem. nem vagyok már lelkileg üres, és nem is dúskálok az érzelmek tengerében. a magam urává váltam, én vagyok a királynő. én döntök, én irányítok, az van, amit én mondok, amit én akarok és én teszek. nyugalom uralkodik, és attól függetlenül, hogy a tanulnivaló a nyakamba szakadt, megtaláltam a felfelé vezető utat és nem fulladtam meg benne.
ma megváltozott a hozzáállásom. sok tekintetben. cselekedetekben, érzelmekben, más csókokban, más ölelésben, más pillantással. szeretem a kék szemeit és az izmos lábait, a szemöldökét, a puha ajkait és azt a sok szőrt az arcán. a hatalmas szívéről nem is beszélve. még mindig nem érzem azt, hogy a rózsaszín köd utolért volna, de elmondtam neki. ő pedig mosolygott. 
tudattam vele az aggályaimat, a félelmeimet, ő pedig megértette. csodálatos volt, ahogy megnyugvásra leltem a tekintetében, amiben már láttam ezt az utolérést. őt már utolérte. én pedig a szokásos vívódásomban vagyok, küzdök ellene, nem akarom, hogy elnyeljen, nem akarom, hogy eltűnjön a tisztánlátás. 
de tőle nem kell félni. 
megőrjít. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése