2013. április 30., kedd

where did you go?

nagy nyújtózás, ágyban fekvés, szétgyűrt, leopárdmintás pihepuha pléd, laptop az ölben. alatta halkan szóló zene. unatkozás és fáradtság. konstans kimerültség és gyengeség uralkodik. valami meglepőnek kellene történnie, valami olyasminek, ami feldobja a beteg, elhasznált napomat és helyre teszi az elkószált egészségemet.
persze, valami fejlődött. tegnap sírva fakadtam a szélsőségekben, ahogy jöttem ki az iskolából. egy - megérkezett a két hete várt mikulás bácsi, ami határtalan boldogságot okozott. kettő - drága Pálomat, a plüss medvémet anya hat év fáradalmas mindennapjai után kimosta, ami azt jelentette, hogy teljesen átváltozott egy másik személyiségé. 
a doktorbácsi ma megállapította, hogy a betegségem pszichés eredetű. ó, micsoda iróniát éreztem akkor. a vérvétel pedig nemsokára vár rám. rettegek tőle.
de legalább a lelkecskémben próbálom összerakni a kirakós szétesett darabjait, és felépítek mindent újra.

2 megjegyzés:

  1. Szia csajszi!!

    Nagyon szeretem az írásaidat,ezért felíratkoztam a blogodra végre :) Így tudom követni,ha jelenik meg új poszt a blogodon.

    Nézz be hozzám:

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    szívesen látnálak olvasóim közt :)

    puszi

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon köszönöm!:) aranyos vagy!

    VálaszTörlés