2013. július 20., szombat

take a deep breath


a helyzet javulófélben van, kezdenek helyreállni az elhanyagolt tettek okozta vágyak, és helyrepofozgattam magam, már amennyire tudtam.  igyekezni kell.
kicsit jobban érzem magam. még mindig kitölti a fejem a jövőbe tekintés, a remény és a kíváncsiság, hogy mi fog történni. továbbra is vágyak uralkodnak, mint mindig. ezek hajtanak - bika módjára nekifeszülnek a koponyám belső felének, de nem engedem ki őket. az már egy más kérdés, hogy miért. 
azt mondom mindig, hogy nincs időm. ez viszont szemenszedett hazugság. egyszerűen lusta vagyok. pedig egyre több kreatív gondolat jelenik meg bennem, tervezek és gondolkodom állandóan, a gondolatok pedig csak gyülemlenek és gyülemlenek fel bennem, mindaddig, amíg már nem férnek el és kicsordulnak belőlem. 
a munka teszi ki az időm legnagyobb részét. délután fél hattól egészen éjjel háromig, esetlegesen négyig. nincs ezzel gond, nem szakadok meg, nem dolgozom halálra magam, rendszerint olvasok közben - elolvastam hetedjére a burkot -, vagy beszélgetek a hihetetlenül kedves emberekkel és vásárlókkal, akik felénk tévednek. szeretek ott dolgozni, akkor is, ha nem enged sok szociális vagy magánéletet. enged viszont gondolkodni és törekvésre késztet. (mint például a ma és tegnap elkövetett nagymennyiségű pénzköltésre.) 
éjszakai bagoly lettem
danit, a szívem csücskét egy teljes hete nem láttam.
ma majd végre megölelhetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése