2013. augusztus 6., kedd

a reggeli egy órán át tartó remegésrohamom és hidegrázásom után most itt ülni kellemes. nem kaptam levegőt, ziháltam és ökölbe zártam a kezeimet, majd vissza. ezt persze akaratomtól teljesen függetlenül.
az ilyen események miatt elgondolkodom, hogy mi lett a karmával, és miért érdemlem meg a szenvedést és a kibaszásokat. légysziii, valami kis jót is elfogadnék én. bármit.
most forróság van, mellettem halkan zúg a ventilátor, ma nem dolgozok, fuckyeah. egy kis pihit megérdemlek a sok robotolás után.
wowkirálylány lettem, és az időm hupp, el is repül, amit kevéskeként itthon töltök. Daniel konstans ezzel piszkál. (de csak mert elverem benne.)
ezek, az apró rossz dolgok mellett amúgy minden szép. lassan telik az idő, én meg olyan fehér vagyok, mint a fal. ennek ellenére teli vagyok tervekkel, és azon gondolkodom, hogy fogom belezsúfolni a nyarat mindössze két hétbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése