2013. augusztus 27., kedd

none

lassan éjfél van, én pedig alvásra képtelen vagyok. még egy aprócska morzsája sincs bennem a vágynak az alvás iránt. most megint sikerült összerakosgatni magamban mindent, de azért vannak olyan pontok, amelyek remegnek és erősen kell fognom őket ahhoz, hogy ne essenek szét. 
nincs most épkézláb gondolat az agyamban, egyszerűen semmi. még mindig várok valamire belül, ami nem fog bekövetkezni. tele vagyok vágyakkal, elfojtott érzelmekkel, amik magam sem tudom, hogy mik. 
tudom, hogy most aludnom kéne. vagy egyszerűen csak vegetálva néznem a plafont, összefolyt gondolatokkal, amiknek semmi értelmük. a kreativitásom is szépen lassan elveszik, látom, ahogy vízként folyik ki a kezeim közül, és nem tudom, hogy mit kéne tennem az iránt, hogy ezt meggátoljam.
most kicsit elgondolkodtam azon, hogy mi fog történni. kezdődik az iskola, és nekünk esélyünk sem lesz arra, hogy találkozzunk. vagyis csak apró, elcsépelt százalékban. amikor azt mondtam neki, hogy emiatt félek, és látom a közelgő véget, lehurrogott. ilyen nem fog történni. de akkor mi lesz? nekem édeskevés az a hétvégéként egyszeri találkozás, péntek este és szombat, néha vasárnap. sóhajtás. szomorú vagyok emiatt. de ezt is többre kell értékelnem, mint a semmit. nélküle... tudom, hogy milyen. nem akarom azt megint. bármennyire nem a lányok kedvence, én imádom. úgy, ahogy van. mindenével együtt. megtaláltam a horoszkópilag is tökéletes páromat, mit akarok még?
többet és többet?
az iskola meg se hat. nem érdekel, még legalábbis. most szívesebben dolgoznék, mert így halálra unom magam itthon.
most rá kéne vennem magam, hogy bebújjak a jó meleg ágyba, és próbáljak álomba szenderülni. ebből úgy sem jön ki semmi, aminek értelme lenne.
a legszexibb és vadabb kép az én cicámról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése