2013. augusztus 23., péntek

sssh

üresnek érzem magam. ilyen ez, amikor lezárul az életedben egy fejezet. véget ér egy könyv. megváltozik egy érzés. egy gondolatsor. minden más, elveszti az élet az addigi megszokott folyását. nem találkozol többé olyan emberekkel, akik az életed részét képezték. 
ilyen ez. minden változik, minden átalakul. 
tegnap a torkomban hatalmas gombóc keletkezett, úgy kellett visszatartanom a sírást, mikor elköszöntem mindenkitől. hiányozni fognak, nagyon. minden egyes vásárló, a sok beszélgetés, röhögés, egy-egy odataláló beszólás, egymás nyírása, vagy az aranyos bókok. azt hiszem, az önbizalomnövelő tréningem véget ért.
kicsit megremegtem most. nem állok stabil lábakon, de nem csak emiatt. valami egészen más lett, és nekem ki kell derítenem, annak érdekében, hogy megmentsem a lelkem. de ezen a nyáron rengeteget változtam. és most nem vagyok már olyan törékeny kis gombóc, aki hagyja, hogy baszakodjanak vele. pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése