2013. szeptember 22., vasárnap

geburtstagsparty

csendes vasárnap este van, mellettem egy kiló német anyag, de nem akaródzik leírnom a kommersz válaszokat a slampos kérdésekre. nincs kedvem semmihez, csak pihenni, aludni, a medvém karjai között lenni, érezni a teste melegét és csak bújni hozzá.
csodás napokat hagyhatok a hátam mögött! igazából pénteken volt a születésnapom, mindent megünnepeltünk egy hatalmas bulival, mindenkit szerettem, körülvettek a barátaim és tökéletesen boldog voltam. elhalmoztak ajándékokkal, elfogyott minden szesz, és hatalmasat buliztunk.
ilyenkor jövök rá, hogy kik azok, akik igazán számítanak és igazán szeretnek, és hogy mennyi őrülttel vagyok körülvéve. 
és csakis ez számít, erre lehet alapozni. mert a többi csak ártó tényező, ki kell zárni minden mást, és csak a jóra koncentrálni.

az ajándékaim egy része, középen egy vibrátorral. 
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése