2013. szeptember 16., hétfő

hát nekem elegem van hitlerből és a nemzetiszocializmusból, így hát félretettem a törit, kimasszíroztam a lábamban megjelent csomót, és nagyot sóhajtva, a sok beszédtől kiszáradt szájjal ültem le ide az íróasztalom elé, úgy döntöttem, hogy megnézem a barátok köztöt, és megnyugszom.
holnap lesz a tizennyolcadik szülinapom, és emiatt egy kicsit jó kedvem lett. de csak egy kicsit. három éve mindig valami rossz történik ezen a napon, de most valahogy reménykedem, hogy ez a nap csodás lesz. ma már túl vagyok egy veszekedésen, egy magyarázkodáson és egy hatalmas lecseszésen, és azt hiszem, a veszekedő készségem igencsak megnőtt az utóbbi időben. hol van a nyugodt niki?
egy kis nyugira lenne szükségem.
mostanság körülvesz a boldogság, a szocializáció és a barátok. kellett már nekem ez. 
hétvégén pedig megkoronázzuk ezt az egészet egy hatalmas, veszélyes szülinapi bulival nálunk
CAN'T WAIT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése