2013. október 10., csütörtök

I am powerless



throw me to the flames
watch me burn.
set my world ablaze
watch me burn.

hihetetlen vagyok, hogy még mindig reménykedem, pedig tudom, hogy nagyvalószínűleg a holnapi találkozással semmi sem fog változni, mindössze annyi, hogy leégetem magam a folytonos sírásommal és odafagyok a padhoz.
igazából mindennel tisztában vagyok, hangosan kijelentettem, hogy minden ugyanígy marad holnaptól is, viszont a lelkem egy nagy nemet kiáltott vissza.
itt ülök magamban, és teli vagyok olyan dolgokkal, amiket nem tudnék elmondani senkinek, csak neki. a torkomban hatalmas gombóc van, próbálok megnyugodni, de az iskola zaja után csend maradt bennem. istenigazából hihetetlenül egyedül vagyok.
azon gondolkodom, hátha sikerül tisztáznom magamban pár dolgot, ami a folytonos gondolkodás után kérdésként merült fel bennem. már ezért is megéri. ha látom rajta, hogyan gondolkodik, milyen arcot vág, hogyan válaszol, és egyáltalán érez-e valamit.
vagy hihetetlen jó színész, vagy már másodjára is sikerült befordulnia.
erre kell választ találnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése