2013. november 24., vasárnap

nincs nyugalom, csak egy állandó belső feszültség, valami oknál fogva, egy veszélyhez hasonló érzés, ami valami zselés állagot alkot és rátelepedett a mellkasomra, szüntelenül ott maradva. néha legszívesebben felképelném magam, hogy térjek észhez és kapjam magam tökéletesen össze, és rendezzem meg a magamról kialakított képet valami erőteljesebbé és elviselhetőbbé. 
mikor pénteken elindultam otthonról, megint olyan történt, ami megkevert mindent bennem... és megsajnáltam őt. de aztán csak nevettem magamon, hogy lehetek ilyen egyszerű. szánom őt és látom a konstans gyötrődését és teóriákat gyártok a tettei mögé. próbálom elhinni, hogy tényleg az van amit gondolok, és nem állítom be őt egy érzéketlen lénynek, hiszen soha nem volt az.

az egész hétvégét a kékszemű, hatalmas szakállú medvémmel töltöttem. és ez az ideális állapot - amikor gondtalan vagyok, elveszek a karjai között, érzem az ajkait az ajkamon, az arcomon, mindenhol és hallgatom a nyugtató, mély hangját és a kedves szavait. nagyon megváltozott, nem az az ember, aki ezelőtt pár hónappal volt - tökéletesen pozitív fordulatot vett és kitartóan uralkodik a szívemen.
ő az én kis férjem, a tökéletes kiegészítőm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése