2013. november 6., szerda

this is how we do

teljesen másképp viselkedik. megváltozott. mintha kicserélték volna?
kellett neki a változás, az egyedüllét, hogy szétszaggassa magát belül, és a romokban csak én maradjak ott, én figyeljek és én tátongjak a tudata apró maradványaiban, amikor rájött, hogy csak én kellek és mindene hozzám húz, minden emlék hozzám köt és mindenről én jutok eszébe.
felvette az igazi mackó énjét, aki magához szorít, beszívja az illatom és csak ölel és nem enged el. aztán rám néz, azokkal a nagy, gyönyörű kék szemeivel és a dörömbölő hangjával elmondja, hogy szeret. 
minden megváltozott, minden ezerszeresére javult, mintha újra a nyakamba öntötték volna a szerelmet. újult erő uralkodik, meg ő. 
hihetetlen leírni, mennyire más lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése