2014. május 22., csütörtök

all I see is You, you are my reflection, and everythig I do

alszik mellettem, horkol, nyomja az arcaba a ventillatort, hogy lehutse a forro majusi ejszakaban magat. utalja a meleget. oleli a parnajat, halkul a hortyogasa, bore puha, olyan, mint egy gyerek.
nezem ot es nyugodt vagyok. tudom, hogy o az enyem. eszembe jut, mit eltunk at eddig. eszembe jut, ahogy egy oraval elott az oleben ultem, csokolgatott, a mellkasomra dontotte borostas arcat, es azt suttogta nekem, mikozben a karjaiban tartott, hogy imadja minden egyes porcikam.
kell ennel tobb? ha nincsenek igaz barataim, senki nem keres es senki nem akar, o itt van mindig, stabilan. szeret. ez nyugtat meg, mindig.
a hatterben a comedy central es a ventillator zummogese hallatszik, kellemes friss levego eri a labamat es a fenekemet, a teve fenyei pedig arnyekokat festenek a falra. keptelen vagyok aludni, teli vagyok ezer es ezer gondolattal, tul koran van meg.
szeretve erzem magam, szeretek magam is.
szep almokat, kicsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése