2014. május 20., kedd

summer


egész nap kinn ültem a hátsó teraszon, a jó időben. könnyebben ment a tanulás.
vackot vertem, kihoztam az összes könyvem és teljes odaadással kidolgoztam komoly három tételt.
a nap sütött, csicseregtek a madarak, egész nap virágillat volt a levegőben, ami elterelte a figyelmem arról, hogy az egész nap csak a töriből állt, és nem tettem semmi érdemlegeset.
olyan jó érzés van bennem. a nap erről szólt, hogy csak megfigyeltem, néztem az erdőt a kert végében, ahogy megvilágítja a messze lévő fákat a napfény, ahogy zúg néhány autó, ahogy a kisgyerekek játszanak a szomszédban.
az egész olyan idilli, kár, hogy egyedül kell töltenem a napot.
elképzelem mit csinálhatnak az emberek a világban, kivel, hol, és miért, és ez jó érzéssel tölt el.
erről szól ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése