2014. június 2., hétfő

füstöt fújsz az ágyamon

sötét van. tételek vannak sorra az alkarom alatt, ahogy pötyögök, lusta konty a fejemen, nagy, fehér pulóver és fáradtság az arcomon. egész nap történelmet próbáltam beleerőltetni az agyamba, négy témakört tanultam meg és további egyet kidolgoztam. szóval ez egy viszonylag produktív napnak sikeredett, de így is le vagyok maradva a lustaságom miatt.
szombaton Daniellel beültünk autóba, és elmentünk egy hotelba wellness-napozni. kisebb problémák adódtak - például egy órát vártunk a szoba előtt, eltévedtem a wc-hez vezető úton, és miután megkaptuk a kis birodalmunkat, az éhségtől korgó gyomorral megindultunk, hogy valami élelmet keressünk, viszont egy órányi parkolás és égve maradt lámpa miatt a kocsi akkumulátora lemerült, amitől teljesen idegesek lettünk. elindultunk varázslatos észjárással gyalog, hogy éttermet keressünk, majd elfordultunk a szállodától jobbra, ahol véget ért minden. végül felmentünk, dühödten, éhesen, majd inkább fürödni indultunk. viszont, mikor felvettük a szállodai köntöst, áldott nyugalom uralkodott el rajtunk, és már csak röhögtünk az egészen.
egy csodás napot töltöttünk el, sokat szaunáztunk (kipróbáltunk mindent, amit lehetett), jakuzziban áztattam magam, pezsgőfürdőztünk és medencéztünk egész nap, végül teletömtük magunkat vacsorával, annyit ettünk, amennyit bírtunk, sétáltunk egy nagyot a birtokon és bedőltünk az ágyba. 
reggel a lejtőn legurítva indítottuk be a kocsit (teli pocakkal), én röhögve futottam utána, majd mikor elhajtottunk, megláttuk, hogy a szállodától balra körülbelül negyven kajálda és gyorsbüfé volt egymás hegyén-hátán. 
összességében egy csodás hétvége volt, és biztos, hogy vissza fogunk menni oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése