2014. június 10., kedd

i will always want you


az ágyamban fekszem, nálam van az egyik ruhadarabja. beleszippantok, magamba szivom az illatot, és elönt az az érzés, mint amikor először lèptem be hozzá, és mindenhol ez az illat uralkodott. odakinn esett a hó, ő eljött értem a vasútra kocsival. sötét volt, én féltem a vele való találkozástól, de boldog voltam, hogy ott ülhettem mellette. nagy mackóként ült a kis kocsiban, sapkában volt, én pedig aprócskának éreztem magam mellette. pont akkora volt a szakálla, amekkoraként szeretem, és arra a pillanatra örökké emlkékezni fogok, mikor felnéztem rá. és ő visszanézett rám, és mosolygott rám, és belevéste magáft a lelkembe. akkor tört meg a jég.
mikor beléptem a házba, a szobájába, ez az illat fogadott, és azóta is ez vár rám. hihetetlen, mennyi minden eszünkbe jut egy illatról, egy pillanatról.
és mennyiszer kísér ez engem boldog állapotba.
szeretem őt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése