2014. augusztus 20., szerda

wishlist (zum Zimmer)

mivel a jövő héten költözök fel a saját kis kuckóba, Pestre, ezért kiválogattam pár dolgot, amit szívesen megvennék, vagy el tudnék képzelni az albérletbe, az alapvető dolgokon kívül, amiket be kell szereznem :)


nagyon fluffy plüss, irtó puha párna
JYSK - kb. 2000 Ft

E-bay ~ 2000 FT
IKEA párna - 495 FT


Pusheen párna!!! nincs több kérdésem, nekem ilyen kell.
Ebay ~ 2500 FT

Ehhez hasonló ágyneműhuzat (ikea)
Tescoban irdatlan jók vannak.
+ piros lepedő

Nagyon puha, fehér ágytakaró
ikea, jysk - kb 5000 FT

TEJN báránybőr utánzat
3000 ft - IKEA


Shaggy szőnyeg, amiben az ember legszívesebben egész nap feküdne - 15000 - 20000 forint 
niki spórol


asztalterítő JYSK
1500 FT



ehhez hasonló picike művirágok, mert az igazi nálam meghal
JYSK 800-1000 FT

rizspapír lámpabúra a szobába esetleg
JYSK 650 Ft


love at first sight - ikea - 695 FT
könyvek, cuccok, amiket nem tudok hova tenni



IKEA SMYCKA művirág 495 FT
IKEA ENSIDIG váza 295 FT

IKEA SKURAR kaspó 695 FT



3 megjegyzés:

  1. Én IKEA-függő vagyok, mi nagyon olcsón berendeztük onnan a komplett házat, csak ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
  2. uu nekem olyan piros ágyneműhuzatom van:3

    VálaszTörlés
  3. én is életemben először meglátogattam az ikeát, és teljesen odáig voltam :D sokat fogok oda járni, mert kb 5 percre lakom onnan gyalog :D

    VálaszTörlés