2014. szeptember 4., csütörtök

I don't care, go on and tear me apart.. I don't care if YOU do


mindenen kívül négy szörnyű napot töltöttem pesten a lakásban. egynek indult. féltem, rettegtem a sötétben. büdös, dohos szag volt még, nem tudtam kiszellőztetni, fojtott a levegő melegsége, az ágynemű csúszós volt és könnyű, féltem, szorongtam, haza akartam menni. rettegtem, ahogy kopogott a padló és ahogy hallottam a szomszéd lépéseit felettem. soha nem érezheti magát ekkora városban, itt, egyedül az ember. 
nem olyan rossz a helyzet. csak hiányzom onnan én.. hiányzik a lélek a lakásból, az egyedüllét lengi be, nincsenek még ott az engem jellemző tárgyak.
azt akarom, hogy ő is ott legyen. legalább egyszer. velem.

nem akarom abbahagyni. végül is, nem kell félni. megtörténik a honvágy. főleg az első félévben.
tényleg nem rossz, és szép is. de az illata szigorú változtatásra szorul.
a napok szüntelen metrózásból álltak, a kettessel. nem fogott el rettegés, amiért fejlődtem, úgy állíthatom be. soha nem voltam egyedül, mindenki ott van, új barátokra leltem, de még így is kissé el vagyok szigetelve. keresem a hozzám hasonló személyiségeket. eddig kettőt találtam.
és részt vettem életem első svéd óráján! boldogságom határtalan volt és bőgni tudtam volna örömömben. német és angol tökéletes keveréke, menni fog. 

1 megjegyzés:

  1. please add translate to your blog i'm interested in reading them thank you

    VálaszTörlés