2014. november 24., hétfő

wishes

bármilyen esetben vevő vagyok egy ikea látogatásra. érdekes úgy végigmenni a sorok között, hogy a szavak kimondhatóvá válnak és értelmet nyernek.
valahogy el kell tüntetnem a depressziómat, ami az utóbbi pár órában uralkodott el rajtam. ma két zh-t írtam, sírdogáltam, nem tudom, mi van velem. a piros bogyós gyertya még mindig illatozik, én egy piros, meleg plédre vágyom, egy nagy alvásra és szeretetre.
hétévégén unokatesóm szalagavatóján voltunk, ahol iszonyatosan berúgtunk. lefolytattuk a szokásos rángatós táncolásokat, ingyen piát öntöttünk magunkba, beszélgettünk temérdek ismeretlen, mégis ismert emberrel, és visszagondolva: miért nem fogtam be a szám néha?
ami történt, megtörtént, de képzeljük el azt a szituációt, ahol D és B beszélgetésbe elegyednek, csodás háromszöget alkotva, amiben én megbabonázva lebegek a gyönyörűségtől. 
ő nagyon megváltozott már, nem olyan, mint régen, de kit érdekel? pár perc összeomlás után összeszedtem magam és visszatértem a múltból a jelenbe egy részeg mosollyal.
D a mindenem, mindig az lesz, mindig is a szívem egyetlen csücske marad, még ha pillanatnyi megingás is megesik néha.
boldog vagyok vele.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése