2014. december 3., szerda

jeder verliert hier

hiányzik a német, such a pity, hogy nem jut rá elegendő ingyen idő. szenvedélyesen szerettem foglalkozni vele, magamtól tanultam szinte mindent, és nincs már alkalom arra, hogy folytassam, legalábbis ebben az évben.
addig is nosztalgiázom a régi zenék hallgatásával és újra tizenöt évesnek érzem magam, viszont sokkal jobban értek mindent, mint akkor. csodákat tesz a svéd.

szürke idő van, hideg és eső, amit utálok.
szenvedek a véget nem érő tanulástól, pihenni akarok és halálra wowozni magam.

4 megjegyzés:

  1. emlékszel még a David meg Linke korszakra?:D tudod mi a vicces? ugyanígy hívták/ják a két fiúkát akivel jártam/ok xdddddd

    ps. azok a történetek a levelezősfüzetben x"d

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D:D igen, ez feltűnt nekem is
    el akarom felejteni azt a korszakot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. énis xd
      el kéne égetni azokat a füzeteket

      Törlés
  3. nem kéne, mert végül is, kreativitásunk kiemelkedését éltük, legalábbis én .. :D de attól még nagyon rossz :D

    VálaszTörlés