2016. április 20., szerda

420

nem tesz jót a szememnek a sok monitor előtt ülés. hunyorgok, szédülök kissé, de muszáj tanulnom. hisztizek éppen, mert nincs kedvem megírni a leckét; fáradt vagyok és már mennék az ágyba. ráadásul lustaságom itt is megmutatkozik - nincsenek meg a megoldások a könyvhöz, és egyszerűen nem vesz rá a lélek, hogy ezeket a monoton feladatokat csináljam.
kikapcsolták a távfűtést, mivel vége a szezonnak, én pedig különös módon, annak ellenére, hogy ma 420 van, majd' megfagyok. ma a téli bokacsizmámban és sálban mentem iskolába, erősen fújt közben a szél, ráadásul hideget, én pedig meg voltam rökönyödve. könyörgöm, én napsütést akarok meg huszonöt fokot. most szenvedek az energiahiány és a hideg miatt, dupla zokniban és plédbe burkolózva.
ma megkaptam az új ágyat, igaz, csak a kis tárolóba vittük le, aztán majd hétvégén feljön D és összerakjuk. H és a pasija segített, D anyjának a barátjának a lánya. a két lánya közül ő a normális, akivel elnevetgélsz és egy másodpercen belül megnevetteted mindenféle random dologgal. iszonyatosan cuki, meg szeretem, ahogy megjelenik hosszú, bő pulcsiban, fekete nylonharisnyával és kis balerinacipőkben, és mindig jó illata van. szóval, most inkább fogalmazhatunk úgy, hogy mi ketten becipeltük az ágy könnyű, és kevésbé könnyű részeit a tárolóba, lovagunk pedig végignézte az egészet, semmi belső kényszer nélkül, hogy segítsen. men these days.
anya pedig még csak válaszra sem méltat, nem keres, nem szól hozzám, ami pontosan szarrá varázsolja az összes napomat, ezért veszem rá egyre nehezebben magam, hogy írjak egyáltalán ide is. utálom ezt a depressziós időszakot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése