2016. április 27., szerda

az ágyam kétségkívül hatalmas, vagy száznyolcvan centi széles és két méter hosszú. tegnap aludtam rajta először és nevetséges módon csak az egyharmadát vettem igénybe. tehát kényelmesen elférne még rajtam kívül ott két nagyobb fajta ember. de úgy érzem, jó barátok leszünk, főleg vizsgaidőszakban, ha majd szétdobálhatom rajta a tételeket és már meguntam a gép előtt görnyedést. 
nem vagyok még teljesen álmos. az egész életem mental breakdownokból áll mostanában: hogy fogok megtanulni ennyi mindent, hogy lesz időm mindenre felkészülni és viszonylag jó jegyeket szerezni? vagy felejtsem is el őket? 
nem tudok miről írni, mivel a napjaim tényleg nem állnak másból, mint tanulásból és panaszkodásból arról, hogy tanulnom kell. talán ez tovább tart. egy hete nem wowoztam, minden vágyam, hogy írhassak, mivel kivételesen van ihletem, lenne egy csomó könyv, amit el akarok olvasni, és temérdek sorozat, amit meg szeretnék nézni. na meg a witcher várja, hogy végre játszak vele, ne csak youtubeon nézzem (igen, elég nevetséges, soha nem fog elfutni a gépemen, mivel minimálisan hat giga ram kell hozzá, így hát nekem jutott ez a verzió.) mindenkinek azt mondom, hogy ha a witcher könyvekből sorozatot csináltak volna, az emberek jobban imádnák mint a trónok harcát. egészen magával ragad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése