2016. április 18., hétfő

egész délután az ágyamban ültem, a falnak dőlve, laptoppal az ölemben és semmi produktívat nem csináltam, miután hazajöttem a suliból. nincs kedvem semmihez, sőt a hangulatom is a béka segge alatt van manapság, amin nem tudok változtatni, akárhogy is szenvedek. a mai nap rám jött az az érzés, hogy mindig egyedül vagyok, mindig valaki megbánt, és állandóan azt éreztetik velem, hogy rossz ember vagyok. utálom, hogy mindig ilyen periódusok vannak az életemben, amikor magam alatt vagyok és nem akarok semmivel sem foglalkozni; demotivált vagyok és lusta, azon kívül, hogy ma egész nap kerülgetett a sírás. nemsoká vizsgaidőszak, és ez még csak egy plusz teher, amit el kell viselnem. azzal biztatom magam, hogy valahogy majdcsak túljutok rajta. 
nem baj, legalább tovább ápolgatom Llel, Oval és Ffel a kapcsolatomat, ami igen csak jól esik a kis lelkemnek, mindenféle szar dolog ellenére. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése