2016. április 18., hétfő

piac

a buszon ülök és pest felé tartok. meleg van, es szokas szerint sikerult arra az oldalra ülnöm, ahol a nap ugy dönt, hogy az arcomba kell sütnie. a szokással ellentétben most nem csak en es oregnenik ulunk a buszon, hanem zsúfolásig megtelt emberekkel, sőt meg ket regi osztalytarsammal is találkoztam, ami tok kellemesen erintett. jo volt oket látni, foleg ilyen vidaman. viszont ami a mai elcsepelten indulo napomban a legkellemesebb volt, hogy talalkoztam egy masik Aval, piacos tarsammal es baratnommel, aki annyira a szívemhez nott a nyari hónapokban, hogy mar el sem tudom kepzelni, hogy tudtam ot regen rosszul megitelni es negativan gondolkodni rola. ezt meg akkor megbeszeltuk nevetve, mert hat mi mást is csinalnank ot ketten az éjszakaban a ferfiak csabitasan kivul mint nevetnenk. egy oleles meg egy rovid beszelgetes futotta az idonkbol, de ez is eleg volt ahhoz, hogy feltoltson energiaval. o a legmosolygosabb ember, akit ismerek, meg akkor is mosolyog, ha a lelke szomoru. rajottem, hogy hianyzik nekem ev kozben, es hogy csak miatta megyek vissza iden is dolgozni a piacra, na meg a magas fizetes miatt. hianyzik az, hogy tolunk legyen hangos minden, meg hogy barmit el tudjak neki mesélni, mikozben a platon ulunk betakarózva es gyrost eszunk. a piaccal csak nehany gond van - a legtobbszor tul bunkóba es ignorantba atvaltozo fonokunk, meg az, hogy D huzza tole a szajat es nem akarja, hogy menjek, mert soha nem tudunk normalis idoben beszelni, elmondasa szerint zombi vagyok, amiben igaza van. de a pozitiv dolgok ellensulyozzak ezt. el kell gondolkodnom ezen az egészen, mert hiaba akarja, hogy mashol dolgozzak (megprobal rábeszélni, hogy itthon vallaljak munkat, de annal a piac is jobb), akkor mar inkabb marad a pest, es barhogy is erolkodunk, nem fogunk ugy sem tobbet talalkozni. probalom megtalálni a kozeputat, hogy nevetseges módon senki se bantsak meg. vizsgaidoszakot koran le akarom tudni, hogy aztan junius maradek napjait Dvel tolthessem, a juliust a piacon nyomom le, majd talan ha sikerul, kiprobalok augusztusban egy teljesen masfele munkat pesten, amit hatha tudok folytatni a suli kezdete utan is.
a pozitiv dolgok miatt merlegelek csak a piacozas miatt - gondolkodjunk realisan -, a penz kiemelkedoen jo a juliusi honapokban, delutan negytol hajnal 3ig, mivel akkor hatalmas a forgalom es hamar elkapkodnak mindent, az ido porog, es nem kell ott rohadni egeszen reggelig. az embereket imádom, a vasarlok kozott akadnak kedvenceim, Aval imadnek megint egyutt lenni, szoval igy ot sem hagyom cserben es a fonokom sem fog halalra sertodni. a negativakat mar emlitettem, de Dnek muszaj megbékélnie ezzel, ugyis ha mar valamit eldontottem, az akkor ugy is marad. vegul is, en is elfogadtam, hogy o hazakoltozott pestről. egy hónap nem olyan sok ido. hetvegen pedig ugy is boldogitom majd.
habar ennek a bejegyzesnek nincs semmi értelme, rájöttem, hogy sikerult magamban lerendezni par dolgot.
aprilis harminc, V ballagasa, amire meg vagyunk hivva. V regen velem egyutt dolgozott a piacon, haha, mar otodik evem lesz iden, rangidos vagyok, bar o kevesbe volt nepszeru mint A, es az idovel lassan eltavolodtunk egymastol, de remelem attol meg sikerul atlepnunk ezen az akadalyon. az mar jobban aggaszt, hogy kik lesznek meg rajtam es Dn kivul ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése