2016. április 15., péntek

Rájöttem arra, hogy az agyam nem igazán akarja felfogni, hogy már egyetemen vagyok. még mindig zavar, ha rossz jegyet kapok, ami nálam a harmasig tart. es ma beszereztem egy négyest es egy hármast, tegnap két négyest, és magam alá zuhantam. főleg kimi megjegyzése tett be, aki azt mondta az óra végén kissé flegmán - nem ezt vártam magától. zavar, ha nem ötöst kapok, olyan vagyok, mint egy stréber tinédzser. de mit is tudnék tenni ezellen? elfogadom és továbblépek.
tegnap nem tudtam írni. reggel megeroltettem magam es bementem a hajnal nyolckor kezdodo orara, megirtam ra az esszet, amit kiderult, hogy ket hettel kesobbre kellett volna irnom, mert annyit csusztunk a scheduleben, ami hatartalanul boldogga tett. mostanaban mindig feleslegesen dolgozom elore. hisztis voltam es turelmetlen, egesz oran el kellett viselnem a tapizos sracot, aki mindig megdicser valamiben, allandoan hozzam akar szolni es amirol persze a nevet kapta, megerint. valamiert abban a hitben elhet, hogy baratok vagyunk, pedig egyszer sem szoltam meg hozza, csak a fura, de kedves haverjahoz, akivel erdekes modon elvalaszthatatlanok egymastol. szoval o lett az onjelolt baratom, aki folyamatosan megsimitja a fejem es a hajam, bargyun vigyorog ram es a tetopont - egyszer mikor beertem a suliba, es epp megszabadultam a kabatomrol, hatulrol atolelt. azonnal kibontakoztam az undorito zaklato olelesebol es gyilkos szemekkel neztem ra, de ez nem lankitott a lelkesedesen. tovabbra is zaklat, en pedig ra sem nezek es a leheto osszes modon ignoralom, es mar konkretan gyulolok bejarni arra az orara. D szerint el kene kuldenem a faszba, de ennel bunkobb nem akarok mar lenni vele, hatha megunja. vagy talan ha mar tulfesziti az idegeim turokepesseget.
na, a tapizossal toltott masfel ora utan sikerult meglepnie a mikulasnak is, es annyira rosszul lettem, hogy ereztem, percek valasztanak el a hanyastol, es a hasam ugy fajt, mintha felteptek volna, tehat nem mentem be a kovetkezo oramra, hanem otthon szenvedtem es vergodtem az agyban, nem talalva semmilyen kenyelmes poziciot, sem gyogyszert, semmi sem tudta elterelni a figyelmem, majd vegul miutan atturtam az egesz lakast fajdalomcsillapito utan, sikerult megtalálnom egy ezereves cisztagyogyszert, amibol instant kettot be is vettem. tovabbi ket ora stenvedes utan megkimelt az elet, es jobban lettem, a nap további reszet pedig ertelmetlen wowozassal es witcherrel toltottem, tehat szokas szerint produktiv modjat eltem a letnek. viszont este furcsa boldogsag toltott el attol, hogy a szobamban csak a teve es a monitor fenye uralkodott a sötétségben, amitol az egesz hihetetlenül otthonossá valt.
most a buszon ulok egy filozofiai magaslatokba emelkedo sved irodalomora utan, es mar alig varom, hogy hazaerjek. var ram D, este pedig megunnepeljuk, hogy A vegre kikerult a munkanelkulisegbol es lesz mar mibol italra es pizzara koltenie. sot, meg G is atjon, amitol az egesz sokkal jobb lesz, hiszen nem lattuk ezer eve. nagyon szeretem azt a ketmeteres sracot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése