2016. május 3., kedd

épp írom svédre a novellámat, és ömlenek belőlem a szavak, majd közzéteszem itt is, bár úgysem fogja rajtam kívül érteni senki.
nincs időm semmire, ma írtam két zéhát, tanulok állandóan, majd ha túl vagyok ezen a csodálatos megpróbáltatáson, akkor írok egy hatalmas bejegyzést arról, hogy mi minden történt az utóbbi időben.

L kezdi kinőni magát azzá az emberré, aki anno MP volt nekem. mindent megosztok vele, együtt panaszkodunk, nevetünk, kibeszélünk mindent. miért csak két évből áll az egyetem?

N: meg majd tuti ezt is fullra lehúzza H, d meg odahány neki valamit, meg k is, aztán nekik meg csillagosötös 
AJJ MIÉRT ILYEN A VILÁÁG L?

L: szokd meg mindig lesznek ilyen emberek
el kell fogadni
el kell fogadni azt is, hogy te milyen ember vagy és saját magadhoz mérten kihozni magadból a maximumot
és nem ahhoz mérten, hogy a D mit hány oda 
mert lehet, hogy neki pl semmi szociális érzéke nincs amúgy

N: jaj olyan cukcsi vagy 
bocsi, hogy mindig itt panaszkodom neked

L: jaj rágjalak meg, nyomjad 
nekem lehet
aztán max szijjelváglakagecibe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése