2016. május 25., szerda

mental breakdown

mental breakdown a szakdolgozat miatt
egy tanár, akit megkértem, hogy legyen a konzulensem, nem elérhető
rátett egy lapáttal az amúgy is fos hangulatomra
kb egy másodpec alatt elbőgtem magam, hogy akkor most mi lesz
azért is sírtam, mert
  • négy órát aludtam
  • hiába tanultam sokat a skandiországismeretre, nem sikerült jól megírnom
  • fogalmam sem volt, hogy tanulom meg a sok amerikai irodalmat, még most se
  • nagyon sokat szenvedtem, hogy legyen egy témám, és mire lett, az nem lesz jó, vagy visszautasítanak
elmentem az esőben, vettem egy cigit
megittam a második energiaitalom
elbőgtem a sminkem, elkérték a személyim a boltban
apával beszéltem telefonon közben

aztán megnyugodtam - nem baj, maximum megbukok és oda az édes pihenésem, június végén
de basszus, nem akarok ennyi tanulással egyest vagy kettest kapni. irodalomból elfogadhatatlan, ami nem ötös. ez az egy tárgy, amiből kifogástalanul jó vagyok.
inkább bukjak meg és legyen utána ötös, mint épp hogy kettes.
kell az ösztöndíj.

most körülbelül nem is fogok aludni, úgy érzem.
felraktam a hatvan oldalas gigajegyzetemet a csoportba, hogy legalább másokon segíthessek. nem értem azokat, akik el akarják adni a jegyzeteiket. én megosztom ingyen, mert nem vagyok féreg.
aztán hátha visszakapom a sorstól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése