2016. május 26., csütörtök

Ő

Dnél vagyok, az ágyban fekszem, le van kapcsolva a villany, csak a tv fénye világítja meg a szobát, ő pedig mellettem fekszik, hortyog, össze van gömbölyödve és magához öleli a takarót. puha az ágya, a legkényelmesebb az egész világon.
ma iszonyat meleg volt. igazából semmit sem csináltam, tizenegy előtt ébredtem kicsivel, feküdtem a puha matracon és az álmaimon merengtem. örültem, hogy végre kialudhattam magam. aztán elindultam, hogy a június negyedikén esedékes esküvőre vegyek magamnak valami ruhát, de semmit, egyszeruen semmit sem találtam, összevesztem anyával, szokás szerint. a plázák rossz hatással vannak a családomra. bármikor elmegyünk, mindig orbitális veszekedésbe torkollik a végén.
beültem a mekibe, útbaigazítottam egy csapat turistát, aztán hazamentem busszal, az úton pedig négy oldalt írtam, sőt, még ment is volna, ha nem érek oda.
aztán szexeltünk, pizzát ettünk lapkasajttal és kukoricával, ami iszonyat krémes, végigbeszélgettük a tvben lévő filmeket, és szokásunkhoz hiven rengeteget nevettünk.
több mint három éve együtt vagyunk, és meglepő, de nincs hiba a kapcsolatunkban. iszonyatosan szeretjük egymást, és ez így jó.


amúgy hármas lett az irodalom vizsgám, senkinek nem lett jo az ismerőseim közül, a tanár leszophat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése