2016. május 19., csütörtök

sense8

ma egyszerűen semmit nem csináltam. egy tökéletesen passzív napom volt, fél tízkor keltem. kialudtam magam. szeretem ezt az ágyat. kényelmes.
egész nap ágyban feküdtem és délután kettőig tanulgattam, kiegészítettem a mondattan jegyzeteimet, próbáltam memorizálni őket, de nem vitt rá a lélek, hogy tanuljak. csak ültem a falnak dőlve, kipárnázott háttal, vagy hason feküdtem, betakaróztam, hol fázott a lábam a hidegben, hol túl meleg volt a takaró alatt. nem tudtam megerőltetni magam és elkezdeni konkrétan megtanulni mindent. ennek több oka is van - úgyis olyat kérdeznek, amit nem tudok, és talán az előző évi kérdés-válaszok segítenek majd. valamiért nem tudom komolyan venni ezt a vizsgát. sőt, csöppet sem érdekel.
csak délután háromkor öltöztem fel, hogy lemenjek a boltba és vegyek valami ösztönzőt a tanuláshoz. de csak vergődtem és vergődtem, míg végül letettem a dologról, és elkezdtem nézni a Sense8 című sorozatot.
gyerekek. engem ritkán köt le valami ennyire. a történet röviden nyolc emberről szól, akik mentális összeköttetésben vannak egymással, és ezt szép lassan felfedezik. nem akarok senkinek spoilerezni, de iszonyatosan izgalmas. nyolc szálon fut a történet, mindegyik más, mégis hasonló, teli van izgalmakkal és titkokkal, amiket meg akarsz fejteni. az elején teljesen confused voltam, teli kérdésekkel és semmiről nem volt fogalmam, de szépen megvilágosodtam, ahogy rögtön bedaráltam egymás után hét részt. hát igen, vizsgaidőszak, mi is lenne jobb tanulás helyett, mint bingewatching series? mindenkinek ajánlom ezt a sorozatot, akinek van affinitása az lmbtq dolgokra. de ha ennyire rákattantam, ami ritkán történik meg sorozatokkal, akkor bizony ez az egész nagyon jó. persze, nem ez a szál a meghatározó benne, sőt, de gondolok most azokra, akik valamilyen rejtélyes módon az ilyen dolgokat nem tolerálják, ne nézzék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése