2016. május 18., szerda

tegnap, ahogy békésen üldögéltem a villamoson rögtön a vezető mögött és candycrushoztam, hirtelen csörrenést hallottam, követtem a tekintetemmel, és meglepetésemre körülbelül tíz centi választotta el a másik villamos orrát az arcomtól és ablaktól, ahol ültem, ugyanis egymásnak ütköztek, a csörömpölés pedig az volt, ahogyan a visszapillantó tükröt elegánsan leverték, amint egymásba kanyarodtak. az egész a Szent Gellért térnél történt, ahogy lehajtanak a villamosok a Szabadság hídról, és pontosan meghatározott időben kell elmenniük egymás mellett, hogy ne legyenek ilyen kis balesetek, mint most. 
én meg gondolkodás nélkül leszálltam, átvágtam az úton és Dvel idegesen telefonálva mentem el gyalog a megállóba, hogy átszálljak egy másik villamosra, amin talán életben maradok. na jó, túlreagáltam, de basszus, ha ezek a zötykölődő szarok képesebbek lennének gyorsabb sebességre azokban az elnyűtt, recsegős, rázós, nyikorgós kanyarokban, akkor most nem biztos, hogy épen tudnám pötyögni a soraimat ide.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése