2016. június 7., kedd

olyan rohadt üresnek érzem magam. nem megy a tanulás, a gondolataim máshol járnak, az idő pedig rohamosan telik, oda sem néztem és már hét óra van. nagyon összezavar ez, hogy odakint szemhunyorgatóan süt a nap. valahogy semmiféle motivációm nincs, csak félek. idén annyira szar vizsgáim voltak, hogy magamhoz képest nagyon rossz jegyeim vannak, az ösztöndíjamat elengedtem, szóval csak hátradőlök, behunyom a sok monitorbámulás után kiszáradt, fájó szemeimet és élvezem a puha párnát a hátam mögött.
api vitt ki ma az állomásra, és bár meleg volt, de a szél hidegen fújt. olyan nehezen búcsúztam el tőle, olyan jó lenne, ha mindig otthon lenne velünk.
elegem van ebből a fos suliból már erre az évre.

túl sok A van a blogomban, tehát a közeli barátnőm mától Mokma, a piacos pedig Pinky lesz.
nem akarom ellopni Róka ötletét, hogy mindenkinek külön nevet adok, de el kell ismerjem, hogy kreatívabb, mint a kezdőbetűk megadása.

1 megjegyzés:

  1. Áh, szerintem minden második blogger saját neveket kreál a körülötte lévőknek, szóval nyugodtan "lopd el" az ötletet. :D

    VálaszTörlés