2016. június 23., csütörtök

should I sink or swim or simply disappear?

úgy látszik, nincsen semmi baj - tegnap bementem este Dhez, hogy a többiekkel nézzük a meccset és G ugyanolyan kedvesen mosolygott  és ugyanolyan aranyos volt velem, mint amilyen mindig szokott lenni. viszont rájöttem, hogy még mindig rengeteg dologra nem emlékszem, ami katasztrofális.
először elmentünk egy helyre, ahol kollektívan a fél város összetömörült meccset nézni, de csak G emelkedett a tömeg felé a több mint két méterével, és ő látta egyedül, ezért inkább feladtuk és eljöttünk onnan. A már kissé berúgott három sörtől a rekkenő hőségben, rettentően sokat fecsegett, én meg nevettem rajta. imádom őt. Déknek az a jó ötlete támadt, hogy menjünk be Mékhez az edzőtermükbe, és nézzük ott a meccset, de pár másodperc után Aval rájöttünk, hogy rohadtul nem szívesen látott vendégek voltunk, tehát a félidőben eljöttünk onnan és Déknél kötöttünk ki. 

most az ágyamon ülök, az ablak nyitva van, megy rám a ventilátor kellemes hűsítő levegője, zenét hallgatok, a többiek pedig... koncerten vannak. mindannyian. D, G, a Mokmák, S, mindenki. erre én itt ülök a szobámban, a hátam a falnak vetve, mellettem még harminc oldal töri várja, hogy megtanuljam hétfőig, és tudom, hogy a könnyeim lassan ki fognak folyni, ha nem terelem el valamivel a gondolataimat.  elgondolkodtam, hogy felhívom Dt, de inkább nem akarom kínozni magam a tudattal, hogy mennyire jól szórakoznak nélkülem. ilyenkor mindig végigfut az agyamon, hogy vajon eszükbe jutok-e, vagy csak gondtalanul öntik magukba a piát, mivel holnap egyikük sem dolgozik.
aztán sóhajtok és rájövök, hogy feleslegesek az erőfeszítéseim. rengetegszer könyörögtem már Dnek, hogy legyen kicsit megértőbb, de nem. nem történik soha semmilyen változás.
az anyukája azt mondta ma, hogy miért nem vagyok határozottabb vele, de én egyszerűen ilyen vagyok, ő meg tudja, hogy a fia mennyire makacs, az van, amit ő akar, ha ő valamit eldöntött, az úgy is marad. nem hiszek a horoszkóp előrejelzős dologban, de a jellemvonás általánosságokban igen, rá pedig a bak személyleírás egy az egyben igaz.

kedvem támadt újraírni az egész történetet, amit még kétezer-nyolc-kilenc körül kezdtem el írni, mivel annyira szép szerelem van benne, hogy megmosolyogtat. annyira sok ötletem van, de nem tudok mit kezdeni magammal, időm sincs semmire. kinek van ilyen melegben kedve és energiája tanulni, könyörgöm.

annyira jó lenne, ha lenne egy srác, aki odáig van értem. aki rajong értem. hiányzik az a dolog, ami három és fél éve volt köztünk D-vel - amikor még udvarol, bármit megtesz érted és ... izgalmas.
szeretem őt, jó vele, de egy cseppnyi romantika sem szorult belé. lehet, hogy néha álomvilágban élek, és magasak az elvárásaim. de jó elhinni, hogy vannak még romantikus férfiak, akik bármit megtesznek azért, hogy az arcodra egy apró mosoly kerüljön. rengeteget beszélünk erről A-val, hogy ez... hiányzik.

megnéztem egy videót, amiben maisey williamsnek ugyanolyan fekete alapon fehér franciabulldog-mintás ingje van, mint nekem, sőt még a sense8ben is egy csajnak olyan volt, aki Litot sminkelte, szóval most szupersztárnak érzem magam (kínaiban vettem komoly háromezer-ötszáz forintért még fél éve)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése