2016. június 7., kedd

szenvedek, itthon vagyok, az ágyamon feküdtem egész nap, az idő pedig meglepetésszerűen eltelt anélkül, hogy bármi érdemlegeset is csináltam volna. egész nap irodalmaztam, rémesen lassan haladok, a csípőcsontom szinte kiabál, hogy kíméljem meg attól, hogy állandóan becsípődjön és fel kelljen emelnem a csípőm, hogy ne konstans fájdalom gyötörje, mégis olyan kényelmes felhúzott lábakkal feküdni, kipárnázott háttal, laptoppal az ölemben. most bármit szívesebben csinálnék, minthogy tanuljak - írni van kedvem, olvasni akarok könyveket, bármit, más világokba elmerülni, nem pedig azzal tölteni az értékes perceket az életemből, hogy szavakat szótározok ki, hogy egyáltalán megértsem a verseket. nem értem, hogy a svédeknél miért nincsenek olyan elemzések, mint minden normális országnál? vagy csak a tanárunknak van egy tendenciája arra, hogy megtalálja azokat a darabokat, amikről direkt semmit nem lehet találni neten, de egyedül meg nem tudom elemezni őket úgy, hogy száz százalék biztos legyek abban, hogy amit írok, az jó. tehát így csak üres ötleteket pötyögök be a wordbe, és reménykedem, hogy talán elfogadhatóak. 
ma Dvel is nevetségesen keveset beszéltem, L volt a facebook társaságom, és annak ellenére, hogy api itthon van, vele sem sikerült normális időt töltenem, csak a szokásos - bejön a szobámba, vicces videókat mutogat vagy apapoénokat sül el, nevet rajtuk, lebírkóz és megver, aztán kimegy, majd újra megjelenik szabályos időközönként. szegényt nagyon sajnálom, hogy mindig egyedül van kint németországban, iszonyú lehet, ezért ha itthon van, igyekszem minél több időt vele lenni.
ma végre elbeszélgettek tesómmal az undorító viselkedése miatt, valahogy öröm volt hallgatni, de mégis, olyan ideges voltam, hogy remegett a kezem. olyan dolgokat enged meg magának, amiket elképzelni sem tudnátok, anyát semmibe veszi és terrorizálja, és nem lehet vele mit tenni, mivel senki sem érdekli. végre megfogadták, amiket javasoltam nekik és szankciókat vezettek be. kíváncsi vagyok, meddig sikerül betartani.
netsky remixet hallgatok, ezt, és rájöttem, hogy a drum and bass az egyetlen zene, amit tanulás közben tudok hallgatni anélkül, hogy az agyam másfelé kalandozna - a szövegre vagy a dallamra figyelne. hiába vagyok nő, a kétfelé koncentrálás nem az erősségem.

rájöttem, hogy vennem kell egy tabletet. az apró telefonomon nem tudok rendesen olvasni, ebook olvasót nem akarok venni, csak kell egy olcsó, de mégis jó táblagép arra, hogy olvashassak rajta, ha már meg akarom emelni a könyvadagomat, és csóró vagyok könyveket venni. tanuláshoz is tökéletes lenne, kevesebbet kellene nyomtatnom órákra is, tehát a nyári munkás fizetésem egyenesen erre fogom költeni.

valószínűleg ugrott a tervem, hogy piacozni megyek, ugyanis A elmondta a főnökömnek, hogy idén csak egy hónapot akarok menni, ő meg gondolkodik azon, hogy egyáltalán arra az időre engem alkalmazzon-e, öt év ide vagy oda. nagyon mérges vagyok most A-ra. de majdcsak sikerül valami jó melót találnom pesten, amihez nem kell cselédnek vagy rabszolgának lennem és halálra unnom magam fos környezetben. hátha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése